monteverde - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van caroline christine Brink - WaarBenJij.nu monteverde - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van caroline christine Brink - WaarBenJij.nu

monteverde

Blijf op de hoogte en volg caroline christine

02 Augustus 2012 | Costa Rica, Monteverde

hallo allemaal

de eerste verslagen zijn niet goed verzonden hoop dat het nu beter gaat.
gisteravond een nachtwandeling gemaakt , de tarantula gezien, een super giftige slang, vele insecten, slapende vogels waaronder een baby toekan en nog een beest waar ik even de naam van kwijt ben maar die wel heel weinig gezien wordt dus dat was mazzel. daarna heerlijk uit eten geweest , was gezellig.
vandaag spannende dag.
de skywalk en de canopy. ja jullie lezen het goed. ik heb over 15 kabels het regenwoud vanboven bekeken. wel samen met een prachtige costa ricaan maar heb het toch maar gedaan. was heel erg leuk om het woud van bovenaf te zien . twee stukken alleen gedaan , wat een held he, en de laatste moest toch met zn tweeen want die was een kilometer lang. mijn bril werd bijna van mijn hoofd geblazen maar het was echt geweldig om te doen.
daarna over de 8 bruggen door het nevelwoud gelopen, heel veel moois gezien, het is echt geweldig om daar rustig rond te kunnen kijken. we hebben er 3 uur over gedaan . daarna nog een tentoonstelling over insecten gezien wat wel interessant was.
vanavond weer eten in een lokaal restaurantje, je kunt hier trouwens prima eten, en dan morgen op weg naar san gerardo de dota waar we hopelijk de quetzal te zien gaan krijgen.

hoop dat de berichten nu wel aankomen ik hoor het wel
a la proxima
caroline

• 02 Augustus 2012 - 08:26

Annelies:

Hi mam,

De vorige verslagen zijn wel gewoon online te lezen hoor! Alleen de mail kwam niet aan, maar nu wel!

Hartstikke stoer dat je de skywalk hebt gedaan! Weer een ervaring rijker :-)

Hier gaat alles goed, wat tegenslagen bij het klussen, maar goed, dat komt wel weer goed, het zat ook wel erg mee tot nu toe!

Geniet!
    xxx

• 02 Augustus 2012 - 10:09

Susan:

Haaii!

Klinkt allemaal goed zeg, wat heb je al een hoop gezien!
    Veel plezier nog!

Susan

• 02 Augustus 2012 - 12:49

Sylvia:

Hee Carolientje,

vroeg me al af waar je reisverslagen bleven... Heb ze nu allemaal gelezen. Je hebt al veel gezien en veel gelopen! Geweldig hoor. Ben wel heel benieuwd naar foto's. Heb nog maar veel plezier, geniet ervan en doe die prachtige Costa Ricaan de groeten!

Groetjes, Sylvia

• 03 Augustus 2012 - 11:36

Jeetje, Wat Cool Allemaal:

CLIENTJE!!!!
    Waar ZAT je nou? Werd al aardig ongerust..... Maar goed, nu is alles ok. Meid, wat maak je weer een hoop mee. En wat goed van je dat je het ook allemaal doet! Zo'n skywalk.... helemaal geweldig lijkt me dat. Als er EEN reis is die ik ook zou willen doen, dan is het wel deze!!!!
    Hou je zintuigen scherp, neem op, geniet, eet lekker, drink van mij part een borrel met die Cocorico, kortom ENJOY! x ook van Thierry x en van Winnie