weer thuis - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van caroline christine Brink - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van caroline christine Brink - WaarBenJij.nu

weer thuis

Blijf op de hoogte en volg caroline christine

14 Augustus 2012 | Nederland, Beverwijk

in manuel antonio nog naar het nationale park geweest. een klein park . nog wel luiaards gezien, neusbeetje , leguanen en aapjes die erg dichtbij kwamen. we waren gewaarschuwd dat ze erg brutaal waren. dit viel voor ons wel mee. het was een park waar baaien in waren waar je kon zwemmen wat dan ook door veel mensen werd gedaan.we hebben heerlijk op een bankje gezeten en gekeken naar de mensen op het strand. het was meer een toeristisch uitje, de paden keurig aangelegd. wel mooie vergezichten over de zee. het vi's el ons wat tegen maar we hadden al zoveel moois gezien , ik denk dat we aardig verwend waren. op het strand een broodje gegeten. uitzicht over de oceaan, prachtig plekje. met de lokale bus terug naar het hotel . helemaal volgepropt met mensen, de berg op kostte dan ook de nodige moeite maar prima te doen. 's middags bij het hotel in het zwembad , de schoenen nog maar even in het zonnetje gezet, ze zijn nog steeds goed nat.
de volgende morgen mochten we uitslapen!!! we vertrokken rond half twaalf naar san jose. onderweg zouden we nog een rivier passeren waarin een heleboel krokodillen lagen maar ongeveer 10 minuten voor we hier waren barstte er weer een tropische regenbui los waardoor het water in de rivier heel hoog was en geen krokodil te zien. we zijn na een hapje gegeten hebben dan ook maar doorgereden naar san jose.
in het hotel onze laatste maaltijd genuttigd , bijtijds gaan slapen want we moesten er om 04.00 uur weer uit. afscheid genomen van hannie onze reisbegeleidster en door luis naar het vliegveld gebracht. na een tussenstop in houston weer veilig in amsterdam geland.
het was een fantastische reis, prachtige natuur, kan het iedereen aanraden.

caroline